این تحقیق بصورت Word و با موضوع ممدیریت ارتباط با مشتری CRM انجام گرفته است.تحقیق برای رشته مهندسی کامپیوتر، مدیریت و IT مناسب است و در 45 صفحه می باشد. می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. چکیده در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه فزونی میزان تقاضا بر عرضه، همواره بانکهای کشور مشتریمداری و ارکان آن را مورد بیتوجهی قرار دادهاند و نتوانستهاند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده نمایند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواستههایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانکهای کشور هیچگونه انگیزهای برای مراجعه به شعب بانکها نداشتهاند. لذا مشتریان به ناچار به بانکها مراجعه میکنند تا نیازهای ابتدایی خود را برطرف سا ...
مدیریت ارتباط با مشتری - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/مدیریت_ارتباط_با_مشتریIm Cache
Ähnliche Seitenیک سیستم ارتباط با مشتری هم اگر به درستی استفاده شود منافع زیادی میتواند
برای یک شرکت تجاری به همراه ...
بازاریابی و CRM - پایگاه مقالات علمی مدیریت
system.parsiblog.com/Archive/بازاریابی+و+CRM/Im Cache
Ähnliche Seiten23 مه 2016 ... در این تحقیق، مدلی مفهومی ترسیم شده است که نشان دهنده ارتباط .... چکیده: مدیریت
ارتباط با مشتری(CRM) به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود ...
بررسی عناصر بازاریابی در مدیریت ارتباط با مشتری - بانک مقالات ...
marketingarticles.ir/relation/Im Cache
Ähnliche Seiten3 جولای 2016 ... در این تحقیق نیز سعی بر این است که دو نوع وفادری یعنی وفاداری به .... در ادامه بحث
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مورد کنکاش قرار گرفته و عوامل ...
مقالات ISI مدیریت ارتباط با مشتری : 69 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی
isiarticles.com/topic/33Im Cache
Ähnliche Seitenمدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management که به صورت
خلاصه CRM نوشته می شود، به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و
...
ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM ...
www.jdem.ir/?_action=articleInfo&article=33Im Cacheبا توجه به تجزیه و تحلیل داده ها نتایج تحقیق نشان داد که: تغییرات فرهنگ ... ارائه
الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت.
مدیریت ارتباط مشتری
www.crm.blogfa.com/Im Cache
Ähnliche Seiten7 ژانویه 2012 ... نظرات (13) · "همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری". شنبه ۱۲ ... "
CRM پدیده ای فراموش شده در نظام بانکی ایران". دوشنبه ۱۸ آذر۱۳۸۷ ...
مجموعه مقالات همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری - سیویلیکا
www.civilica.com/Papers-CRMTEHRAN01=همایش-تخصصی-مدیریت-ارتباط-با-مشتری.htmlIm Cache
Ähnliche Seitenمجموعه مقالات همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری (Customer ... ارائه مدل
توفیق پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مورد مطالعه : بانک صادرات
استان ...
عوامل کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری - پایگاه علمی-پژوهشی پارس مدیر
www.parsmodir.com/db/marketing/crm2.phpIm Cache
Ähnliche Seitenشناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM. ... با مشتری به
عنوان ابزاری استراتژیک برای تمام شرکتها و حوزه ای از برنامه و تحقیق شده است.
SID.ir | رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=150570Im Cache
Ähnliche Seitenاین مقاله در پی بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی در
صنعت بانکداری است. روش های تحقیق توصیفی، کاربردی و همبستگی در پژوهش
انجام ...
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) | mohammad ...
https://www.linkedin.com/.../عوامل-کلیدی-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-crm-mohammad-ramezaniIm Cache11 ژوئن 2016 ... عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ... برداشت میشود و در سطح
تئوریک، یک الگوی تحقیقی نو ظهور در بازاریابی محسوب میشود.