پژوهشی با عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: با توجه به اهمیت روزافزون مشتریان برای سازمان ها، مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان به مسئله ای اساسی برای سازمان ها و از جمله بانک ها (بویژه با ورود بخش خصوصی) تبدیل گردیده است که با توجه به وضعیت موجود، ضعف در این زمینه باعث کاهش سهم بازار و سودآوری آن ها خواهد شد. با توجه به این مسئله مدیریت ارتباط با مشتری میتواند یک راه کار مناسب باشد. جامعه آماری این تحقیق کارشناسان و مدیران بانک صادرات مشهد میباشد که تعداد 200 نفر آنها با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردیدند. تحقیق حاضر از نظر هدف یک تحقیق کاربردی و بر اساس روش توصیفی و از نوع پیمایشی میباشد که به شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ا ...
اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات ...
www.noormags.ir/.../اولویت-بندی-عوامل-کلیدی-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-در-خدمات-بیمه-های-عمرÄhnliche Seitenسعید صحت,زهره دهدشتی شاهرخ,بابک اویسی ; مجله: تازه های جهان بیمه ; فروردین و
اردیبهشت 1389 - شماره 142 و 143 ;
بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM)) در ...
marketingarticles.ir/.../873-بررسی-عوامل-موثر-بر-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشتری--CRM))-در-بانک-ملی-شعب-شهر-تهران.htmlIm Cache
Ähnliche Seitenدر دنیای کنونی وجود رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت در هر کسب وکار است
... شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی توفیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ...
اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات ...
ganj.irandoc.ac.ir/articles/509959Im Cache
Ähnliche Seitenپس از شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات بیمه عمر،
جهت درک میزان اهمیت هر یک از آنها به اولویت بندی این عوامل با توجه به نظر کارشناسان
...
[PDF] دریافت
www.ensani.ir/storage/Files/20120329101649-2053-22.pdfIm Cache
Ähnliche Seiten29 مارس 2012 ... مس ئله مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک راهکار ... ارائه شده، به شناس ایی
عوامل کلیدی موفقیت مدیرت ... پس از شناسایی عوامل کلیدی.
عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری - الی گشت
www.eligasht.com/.../عوامل-کلیدی-موفقیت-در-مدیریت-ارتباط-با/Im Cache
Ähnliche Seiten Bewertung: 5 - 2 Abstimmungsergebnisse
26 ا کتبر 2015 ... عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری شامل تمرکز بر ... برخی CRM را
به عنوان یک رویکرد مدیریتی می دانند؛ که شامل شناسایی، جذب، توسعه و حفظ ارتباط
موفق ... توان عوامل مؤثر در پیاده سازی CRM را در چهار بعد زیر دسته بندی کرد: ....
اطلاعات مشتریان از قبیل نیازها و اولویت های آنان بوسیله یک سیستم ...
شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای ریسک پیاده سازی پروژه مدیریت ...
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=95324Im Cache
Ähnliche Seitenسپس با مرور انواع دسته بندی های عوامل کلیدی موفقیت / شکست موجود در ادبیات
مدیریت ... کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، فاکتورهای ریسک پروژه
مدیریت ...
راهبرد پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
www.modiryar.com/index.../6143-1393-10-21-04-05-44.htmlIm Cache
Ähnliche Seiten11 ژانویه 2015 ... واژگان کلیدی: مشتری، ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری ... وری را
بدنبال داشته باشد، شناسایی عوامل کلیدی موفقیت می تواند نقش تعیین ... برهمین
اساس پژوهش حاضر درصدد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در فرایند ...
راهبرد پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری - شرکت آریساتک ...
www.arisatech.com/راهبرد-پیاده-سازی-سیستم-مدیریت-ارتباط/Im Cache
Ähnliche Seitenواژگان کلیدی: مشتری، ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری ... بدنبال داشته
باشد، شناسایی عوامل کلیدی موفقیت می تواند نقش تعیین کننده ای در استقرار ...
برهمین اساس پژوهش حاضر درصدد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در فرایند پیاده
...
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیت آمیز مدیریت ...
www.civilica.com/Printable-FIMD01_007=شناسایی-و-اولویت-بندی-عوامل-موثر-بر-استقرار-موفقیت-آمیز-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-CR...Im Cache
Ähnliche Seitenعنوان مقاله: شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیت آمیز مدیریت
ارتباط با مشتری (CRM)در رسانه های اجتماعی شناسه (COI) مقاله: FIMD01_007
عوامل کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری - پایگاه علمی-پژوهشی پارس مدیر
www.parsmodir.com/db/marketing/crm2.phpIm Cache
Ähnliche Seitenشناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM. ... اولویت بندی و
تعیین الگوی روابط ابعاد کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان است.