فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

کالیبره کردن باتری

» :: کالیبره کردن باتری

اگر از جمله خوره‌های اندروید هستید و با رام گوشی‌تان زیاد ور می‌روید، بد نیست بدانید ممکن است به خاطر تعویض پیاپی رام گوشی‌تان، بخش بزرگی از باتری خود را از دست داده باشید. شاید خودتان هم متوجه این کم شدن عمر باتری شده باشید، در این مطلب آموزش می‌دهیم که چگونه به روشی ساده هر بار پس از عوض کردن رام باتری دستگاه اندرویدی‌تان را کالیبره کنید تا هیچ گاه با مشکل باتری مواجه نشوید. اگر هم حس می‌کنید عمر باتری گوشی‌تان کم شده است یک بار باتری آن را کالیبره کنید.


خبرگان اندروید می‌گویند که هر بار پس از نصب یک رام سفارشی جدید، باید باتری گوشی را کالیبره کرد. اما دلیل این کار چیست؟ اگر دلیل این کار را می‌دانید که عالی است! اما به احتمال زیاد اکثر شما دلیل این کار را نمی‌دانید، پس اجازه دهید آن را برایتان توضیح دهیم.

یک گوشی اندرویدی کل اطلاعات مربوط به مصرف باتری را در یک فایل سیستم به نام batterystats.bin نگهداری می‌کند. تصور کنید یک رام جدید را وقتی که فقط ۷۰٪ از شارژ باتری باقی مانده، نصب کرده‌اید. رام جدید ۷۰٪ را به عنوان بالاترین حد ظرفیت باتری در نظر می‌گیرد. در واقع میزان ۷۰٪ واقعی را به عنوان ۱۰۰٪ در نظر گرفته و سپس بر اساس این اطلاعات باتری دستگاه را مدیریت می‌کند. این بدان معناست که ۳۰٪ از باتری دستگاه شما هنگام سیکل شارژ و دشارژ در نظر گرفته نمی‌شود و از آن به بعد شاهد عمر کوتاه‌تر باتری خواهید بود.


اگر در Play Store به دنبال اپ کالیبره کردن باتری بگردید، با لیست بلند بالایی مواجه می‌شوید اما من دوست دارم این کار را با استفاده از یک روش از مد افتاده به وسیله ClockworkMod Recovery انجام دهم. اگر تا کنون یک رام سفارشی روی دستگاهتان نصب کرده باشید، حتما CWM را روی تلفن یا تبلت‌تان دارید، پس اجازه دهید ببینیم این کار چگونه صورت می‌گیربنابراین هر گاه یک رام جدید را روی دستگاه‌تان نصب می‌کنید باید همیشه باتری خود را کالیبره نمایید. وقتی باتری را کالیبره می‌کنید، به سادگی کل تاریخچه سیکل شارژ و دشارژ باتری را پاک کرده و همه چیز را از ابتدا شروع می‌کنید.

خرید و دانلود محصول

1394/08/07
کالیبره , باتری , شارژ , اموزش , کردن , اندروید



لینک منبع :کالیبره کردن باتری

چطور باتری گوشی را کالیبره کنیم؟ - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir/fa/news/5304470/چطور-باتری-گوشی-را-کالیبره-کنیم‎Cached Similar29 آگوست 2015 ... یکی از بزرگ ترین مشکلات گوشی ها، باتری آن ها است که بعد از یک مدت دچار مشکل می شوند. با کالیبره کردن باتری می شود بسیاری از مشکلات را ... کالیبره کردن باتری در اندروید به چه معناست و این کار چگونه صورت ... www.zoomit.ir/2012/7/12/2552/کالیبره-باتری-اندروید/‎Cached12 جولای 2012 ... اگر در Play Store به دنبال اپ کالیبره کردن باتری بگردید، با لیست بلند بالایی مواجه می‌شوید اما من دوست دارم این کار را با استفاده از یک روش از مد ... طریقه کالیبره کردن باتری در گوشی و تبلت اندرویدی - اندروید زوم androidzoom.ir/.../how-to-calibrate-the-battery-on-your-android-phone-or-tablet/‎Cached31 مارس 2016 ... بنابراین در نظر داریم که ابتدا مفهوم کالیبره کردن باتری را شرح دهیم و سپس روش هایی برای کالیبره کردن باتری بدون نیاز به روت کردن گوشی و یا ... آموزش کالیبره کردن باتری گوشی اندرویدی | ترفندها - ترفند و آموزش tarfandha.net/how-to-calibrate-android-smart-phone/‎Cached3 آوریل 2016 ... در این مواقع شما نیاز خواهید داشت تا باتری گوشی اندرودیتان را کالیبره کنید. کالیبره کردن گوشی امری بسیار ساده است و نیاز به کار‌های عجیب و ... نرم افزار کالیبره کردن باتری برای اندروید www.androidha.com/tag/نرم-افزار-کالیبره-کردن-باتری-برای-اندر/‎Cached Similarپیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر. Battery Calibrator همانطور که از نامش بر می آید نرم افزاری است برای کالیبره کردن باطری .کافی است هرگاه احساس کردید باطری گوشی ... آموزش کالیبره کردن باتری گوشی Sony Xperia Z5 - سونیار sonyar.ir/آموزش-کالیبره-کردن-باتری-گوشی-sony-xperia-z5‎Cached15 ژانویه 2016 ... برای مثال گوشی را قبل از اینکه ظرفیت باتری واقعاً به صفر برسد خاموش می کند. به زبان ساده کالیبره کردن باتری یعنی اصلاح این اطلاعات به ... Battery Calibration 1.3 دانلود نرم افزار کالیبره کردن باتری اندروید + ... androidgozar.com/55295/com-nema-batterycalibration.html‎Cached Similar23 آگوست 2015 ... دانلود Battery Calibration نسخه جدید و آخرین ورژن نرم افزار کالیبره باتری موبایل و تبلت اندروید. کالیبره کردن باتری و استفاده از حداکثر قدرت باتری - Battery ... patoghu.com/mobile/mobile.../3614-Battery-Calibration-android.html‎Cached Similar16 آگوست 2012 ... یکی از موارد مهمی که به توان و قدرت باتری می افزاید مبحث کالیبره کردن آن می باشد. به دلیل نصب رام های مختلف و تعویض رام این کالیبره برهم ... باتری گوشی اندرویدی خود را کالیبره کنید - زوم تک zoomtech.ir/how-to-calibrate-the-battery-on-your-android-device/‎Cached Similar27 دسامبر 2015 ... مشکلات باتری یکی از مهم ترین نگرانی های استفاده کنندگان از دستگاه های الکترونیکی خصوصا گوشی است که برای کم مصرف کردن این باتری ها ... نحوه ی کالیبره کردن باتری گوشی و تبلت اندروید با روت و بدون روت cgr.ir/blog/کالیبره-کردن-باتری-گوشی-و-تبلت/‎Cached26 جولای 2016 ... آموزش کالیبره کردن باتری گوشی و تبلت اندرویدی روت شده و گوش روت نشده ، رفع مشکل افت شارژ و کاهش ناگهانی درصد شارژ باتری گوشی و خاموش ...