فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم

» :: قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم
نرم افزار Smart AppLock Pro 2 v3.16.2 نگرانی شما را از بابت دسترسی افراد به بخش های مختلف گوشی شما را کاملا از بین می برد . آیا نگرانید که دیگران اس ام اس های شخصی شما را بخوانند ؟! آیاد دوست ندارید افراد دیگر به بخش مخاطبین و تاریخچه ی تماس گوشی شما دسترسی داشته باشند !؟ برنامه ی Smart AppLock برای شما طراحی شده است. این نرم افزار لیستی از برنامه ها را در اختیار شما قرار میدهد که می توانید گزینه های دلخواه را انتخاب و یک قفل زیبا برروی آن قرار دهید ، در ضمن صفحه های قفل مختلفی برای این کار وجود دارد.
Smart AppLock به گونه ای طراحی شده است که امکان قفل کردن اپلیکیشن های خاص گوشی شما را فراهم می آورد . بدین صورت خواهید توانست هم درخواست دوستان یا آشنایان خود برای گرفتن گوشی را رد نکرده و هم از لو رفتن اطلاعات شخصی تان نگرانی نداشته باشید .
اسمارت لاک نرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده است. با این برنامه قادر خواهید بود برروی برنامه ها ، بازی ها و بخش های دلخواه اسمارت فون خود قفل قرار دهید و از دسترسی افراد دیگر به آن بخش ها جلوگیری کنید.
خرید و دانلود محصول

1394/12/11
قفل , برنامه , های



لینک منبع :قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم

قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم - خرید فقط از فروشگاه my ... my-daily-routines.alalestore.ir/page-66070.html قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم نرم افزار Smart AppLock Pro 2 v3.16.2 ... دانلود Lockdown Pro – App Lock - برنامه قفل گذاری برروی همه قسمت های اندروید ! دانلود Smart AppLock Fingerprint 6.8.4 - قفل گذاری برنامه ها در اندروید www.farsroid.com/smart-applock/‎Cached Similarبا این برنامه قادر خواهید بود برروی برنامه ها ، بازی ها و بخش های دلخواه اسمارت فون خود قفل .... چک کردم اخرین نسخه کرک شده همینه که برای دانلود قرار داده شده است . .... کردی فقط نمایانگرش یا همون thumbnail هاش که توسط خود برنامه ایجاد شده بود،باقی مونده. ... روشن باشه،با قفل شدن گوشی فقط برنامه های پیش فرض خودش رو باز نگه میداره. قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم - فایلهای مورد نیاز شما doc4u.blogsky.com/1395/05/21/post-9274/‎Cached11 آگوست 2016 ... قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم - فایلهای مورد نیاز شما - ... دانلود Lockdown Pro – App Lock 2.6.7 - برنامه قفل گذاری اندروید ... قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم - فروش فایل های کمیاب files-shop.blogsky.com/1395/06/04/post-12758 25 آگوست 2016 ... قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم ... قدرتمند و کاربردی برای محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده است. قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم - قیمت 2,000 تومان - Selz.ir https://selzir.com/.../15622647-قفل-برنامه-های-اندروی-کرک-شده-توسط-خودم‎Cachedقفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم محدوده قیمت از 2000 تومان از فروشگاه ... محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده است. قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم - فایل مفید filemofid.ir/قفل-برنامه-های-اندروی-کرک-شده-توسط-خودم/ 1 آگوست 2016 ... قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم ... قدرتمند و کاربردی برای محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده است. دانلود قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/قفل-برنامه-های-اندروی-کرک-شده-توسط-خودم/‎Cached19 جولای 2016 ... قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم هوا شکن وای فای فرمان ... محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده است. قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم - فروشگاه سون - خرید پستی son-shop.ir/2016/10/.../قفل-برنامه-های-اندروی-کرک-شده-توسط-خودم/‎Cached11 ا کتبر 2016 ... قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم ... قدرتمند و کاربردی برای محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده است. قفل برنامه های اندروی کرک شده توسط خودم - دانلود فایل - رز بلاگ ... 5file.rozblog.com/post/114‎Cachedقفل نرم افزار های اندروی کرک شده توسط خودم نرم افزار نگرانی شما را از بابت ... مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده است با این برنامه قادر خواهید بود برروی برنامه ها ... Lucky Patcher v6.3.9 دانلود لاکی پچر اندروید + آموزش - بهترین های ... www.apktops.ir/android-lucky-patcher.html/‎Cached Similarآموزش کلی نرم افزار لاکی پچر جهت کرک کردن برنامه های اندروید : ... توسط این گزینه می توانید فایل های APK پچ شده ایجاد نمایید. .... این برنامه خودش زبان فارسی داره