فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای سیستم کانبان

» :: عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای سیستم کانبان

مقدمه

با توجه به اینکه صنعت خودرو در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است و جزء صنایع مطرح در خصوص افزایش سرمایه گذاری و بهینه سازی می باشد لازم است که از جدید ترین شیوه های مدیریت ، مدیریت لجستیک و زنجیره تامین جهت ارتقاء آن بهره جست. در حال حاضر استراتژی تامین قطعات خودرو در جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و واحدهای مختلف شرکتهای خودرو سازی برای تامین قطعات ، با بکار گیری متدولوژی از پیش تعیین شده عمل می نمایند.

برای داشتن مجموعه روان تولیدی، لجستیک از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. در واقع لجستیک وظیفه پشتیبانی خط تولید و برنامه ریزی برای تولید را بر عهده دارد . بررسی لجستیکی شامل بررسی زنجیره تامین ، نحوه تامین ، تولید و ارسال کالا به مشتریان است . در دنیای رقابتی کنونی نیز مدیریت زنجیره تامین و لجستیک ، یکی از مسائل اساسی پیش روی بنگاههای اقتصادی است که تمامی فعالیتهای سازمان را به منظور تولید محصولات و ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان تحت تاثیر قرار می دهد، یکی از راهکارهای افزایش فضاهای تولیدی و سود آوری بیشتر ، ایجاد سایتهای تولیدی خارج از کارخانه مادر می باشد .

در این پروژه سعی شده است تا فرایندهای لجستیکی و مدیریت زنجیره تامین و همچنین واحد های درگیر با واحد لجستیک و نیز سیستم کانبان مورد بررسی قرار گیرد و در انتها نیز مشکلات مشاهده شده در کارخانه و ارائه راهکارهایی جهت برطرف نمودن آنها مطرح گردیده است .

امید است این گزارش مورد قبول واقع گردد .

خرید و دانلود محصول

1394/08/06
پروژه , صنایع , مهندسی صنایع , گزارش کارآموزی , کارآموزی , ایران خودرو , کارخانه , لجستیک , سیستم کانبان , کانبان , قطعات پرسی , پرس , کنترل کیفیت



لینک منبع :عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای سیستم کانبان

عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای ... project.hamvar.ir/download/.../عنوان-پروژه-فرآیندهای-کاری-واحد-لجستی/ عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای سیستم کانبان % image_alt%. مقدمه. با توجه به اینکه صنعت خودرو در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار ... عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای ... ftopxa.alalestore.ir/page-66087.html 4 آگوست 2016 ... عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای سیستم کانبان. مقدمه. با توجه به اینکه صنعت خودرو در کشور از جایگاه ویژه ای . عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای ... sakhtblog.lineblog.ir/.../+عنوان+پروژه+%3A++فرآیندهای+کاری+واحد+لجستیک+و+برنامه+ریزی+و+اجرای+سیستم+کانبان‎Cachedعنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای سیستم کانبان, <- BlogAbout->, فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای سیستم کانبان file-niko85.rozblog.com/.../دانلود-رایگان-عنوان-پروژه-%3A-فرآیندهای-کاری-واحد-لجستیک-و-برنامه-ریزی-و-اجرای-سیستم-کانبان‎Cachedعنوان پروژه فرآیندهای کاری واحد لجستیک و نرم‌افزار ریزی و اجرای سیستم کانبان مقدمه با توجه به اینکه با توجه به اینکه صنعت خودرو در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار ... عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و - آهو ahoo95.rozblog.com/post/302/ads‎Cachedسیستم کانبان مگا شاپ MegaShop. img2650_bd_13950131-230838_. ... عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای سیستم کانبان. مقدمه. فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای سیستم کانبان persianfiles.ir/عنوان-پروژه-فرآیندهای-کاری-واحد-لجستی/‎Cached23 ژوئن 2016 ... عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی اجرای سیستم کانبان السفارة السعودیة بواشنطن الملحقیة جامعة الملک عبدالعزیز الامریکیة ... عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای ... zepo.stu1.ir/عنوان-پروژه-فرآیندهای-کاری-واحد-لجستی/‎Cached20 فوریه 2015 ... عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای سیستم کانبان. مقدمه. با توجه به اینکهصنعت خودرو در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار ... عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای ... son-shop.ir/2016/09/25/عنوان-پروژه-فرآیندهای-کاری-واحد-لجستی/‎Cached25 سپتامبر 2016 ... Tagged :, اجرای, برنامه, پروژه:, دانلود رایگان عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای سیستم کانبان, دانلود عنوان پروژه ... دانلود عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای ... ucloob.ir/دانلود-عنوان-پروژه-فرآیندهای-کاری-واح/‎Cachedدانلود عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای سیستم کانبان . فرآیندهای : زیپ دانلود - ناجی بلاگ zipdownload.najiblog.com/tag/فرآیندهای‎Cachedپاورپوینت- فرآیندهای متداول جوشکاری سازه های فلزی مواد مصرفی الکترودها ... عنوان پروژه : فرآیندهای کاری واحد لجستیک و برنامه ریزی و اجرای سیستم کانبان.