فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

یادگار عشق

» :: یادگار عشق
توضیحات : پاییز همیشه برای من فصلی عاشقانه و ماندگار بوده و هست فصلی که برگها حرف می زنند صدای تپش قلب هایم را می شنوند و دارو تجویز می کنند همان اکسیری که با تنفس من به درون ریه هایم جاری می شود دوباره نو می شوم، و جانم رونق می گیرد نگاه من از پنجره همان اتاقی که عشق را برایم تداعی می کند دوباره به خیابان گره می خورد صدای باران می آید و هوا برای من خسته، عاشق و شکرگذار نعمت و فراوانی می آورد. زندگی بدون پاییز هیچ معنا نمی دهد شب ها که ماه خودش را به عاشقانه ها نشان می دهد انگار زندگی در رگ هایم جاری می شود .صدای سوز برف را می شنوم شما هم می شنوید نویدبخش کریسمس بود .همان برفی که همه جا را لباس سفید می دهد و یک رنگی را فریاد می زند من برای آن می میرم .فصل عاشقانه ها بیشتر هویدا می شود دست به قلمم گرم تر و شعر از دهان و ذهنم جاری .برای همین هم هست که دلنشین ترین روزها از آن فصل خزان است

نام کتاب : یادگار عشق
نویسنده : فروغ حاجیان
تعداد صفحه : 177
حجم فایل : 887 کیلوبایت
خرید و دانلود محصول

1394/07/19
یادگار عشق , رمان



لینک منبع :یادگار عشق

یادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم) saharlove.blogsky.com/‎Cached Similarیادگار عشق ( هرگز فراموش نمیشوی یگانه عشقم) - عشق یعنی امتداد دو نگاه (هر چه را پایانی است جز حرف عشق این همه گفتند و پایانی نداشت) - یادگار عشق ( هرگز فراموش ... یادگارعشق www.keepsakelove.blogfa.com/‎Cached Similarعشق هایمان را به یادگار بگزاریم... قلب خوب... خودتان را ببخشید که بی بصیرتی تان باعث شد. در مسیر کسی قرار گیرید که به شما بی وفایی. کند... گاهی قلبی خوب ... یادگــــــــار عشقــــــ www.yadegareeshgh2.blogfa.com/‎Cached Similarیادگــــــــار عشقــــــ - من به جرم با وفایی این چنین تنها شدم چون ندارم همدمی بازیچه دلها شدم. دانلود رمان یادگار عشق - توپترین ها www.tooptarinha.com/.../3079-download-romane-yadegare-eshgh.html‎Cached Similar18 ژوئن 2014 ... دانلود رمان یادگار عشق نام : یادگار عشق نویسنده : فروغ حاجیان زبان : فارسی صفحات : ۱۷۷ قالب : PDF توضیحات: رمان یادگار عشق قصه ای افسانه ای و ... یادگار عشق unicorn91.blogfa.com/‎Cachedیادگار عشق - ... غرق شدم در احساسات یک عشق ماندگار. نوشته شده در چهارشنبه یازدهم دی ۱۳۹۲ساعت توسط شقایق| نظر بدهید |. نبودنت.... من تو نبودت جز اشک و حسرت،جز ... تنها یادگار عشق www.yadegarii-mandegar.blogfa.com/‎Cached Similarتنها یادگار عشق - کاش معشوق ز عاشق طلب جان می کرد تا هر بی سر و پایی اسم خود عاشق ننهد. یادگار عشق | دانلود کتاب www.iranpdf.com/sendbooks/memento-love‎Cached Similarرمان یادگار عشق روایتی از عشق بی حدو مرز یک قصه است . ... این کتاب عشقی بی حد و مرز رمانتیک و افسانه ایی است که تنها به موضوع عشق اشاره دارد و مشکلات و سختی ... ஜ یادگــــــــــاری ازعشـــــــــــــق ஜ www.pariissa.blogfa.com/‎Cached Similarஜ❤یادگــــــــــاری ازعشـــــــــــــق❤ஜ - رودرودیواراین شهرهمش ازتویادگاره توی این کوچه ... می نویسم سرشاراز عشق... برای تویی که همیشه تنها مخاطب خاص دلنوشته های منی. پابرهنه چون گردباد - یادگار عشق hamidmirafzali.blogfa.com/post-4.aspx‎Cachedپابرهنه چون گردباد - یادگار عشق - یادداشت، شعر، عکس در مورد شهید سید حمید میرافضلی. دانلود کتاب رمان یادگار عشق - پایگاه دانلود رایگان کتاب www.takbook.com/3153-story-irani/دانلود-کتاب-رمان-یادگار-عشق/‎Cached Similarکتاب رمان یادگار عشق روایت عشقی بی حد و مرز رمانتیک و افسانه ایی است که تنها به موضوع عشق اشاره دارد و مشکلات و سختی ها را در نظر نمی گیرد این کتاب را نویس.