فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

رمان مسخ

» :: رمان مسخ

"مسخ" تنها رمان و مشهورترین اثر فرانتس کافکا است که در پائیز 1912 نوشته شده و در اکتبر 1915 به چاپ رسیده است. ولادیمیر ناباکوف در مورد این داستان گفته است: «اگر کسی 'مسخ' کافکا را چیزی بیش از یک خیال پردازی حشره‌شناسانه بداند به او تبریک می‌گویم چون به صف خوانندگان خوب و بزرگ پیوسته است.»
لحن کافکا روشن و دقیق و رسمی در تضادی حیرت انگیز با موضوع کابوس وار داستان دارد؛ او در "مسخ" تنهایی بشر و سرگشتگی و گسیختگیش را از جامعه پرآشوب نشان می‌دهد.

مسخ سر گذشت انسانی است که تا وقتی می توانست فردی مثمر ثمر برای خانواده خود باشد و در رفع نیازهای آنان تلاش کند، برای آنان عزیز و دوست داشتنی است. اما همین که به دلایلی دچار از کار افتادگی می گردد و دیگر قادر تامین مایحتاج خانواده نیست، نه تنها عزت و احترام خود را از دست می‌دهد بلکه به مرور موجودی بی‌مصرف و مورد تنفر خانواده تبدیل می شود. این خانواده سمبل جامعه‌ای است که نسبت به افراد ضعیف و ناتوان بی رحم است و آنها را مضر و مخل برای خود می بینند و از انسان‌هایی فرصت انجام کوچکترین کارها را دریغ می‌کند که شاید بتوانند منشا کارهای بزرگ در آینده شوند.

خرید و دانلود محصول

1394/07/19
رمان , رمان
تعداد صفحات : 41 صفحه | نویسنده : فرانس کافکا | مترجم : صادق هدایت | زبان : فارسی |



لینک منبع :رمان مسخ

مسخ (رمان کوتاه) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مسخ_(رمان_کوتاه)‎Cached Similarمَسخ (به آلمانی: Die Verwandlung ) رمان کوتاه یا داستان کوتاهی از فرانتس کافکا است که در پاییز نوشته شده و در اکتبر ۱۹۱۵ در لایپزیگ به چاپ رسید. مسخ از ... دانلود کتاب مسخ اثر فرانتس کافکا - دانلود فارسی download.ir/دانلود-کتاب-مسخ-اثر-فرانتس-کافکا/‎Cached Similarمجموعه ای که برای دانلود در اختیار شما قرار دادیم شامل فایل PDF رُمان مسخ به زبان انگلیسی و فارسی همراه با کتاب صوتی همین اثر به زبان فارسی می باشد . شما عزیزان ... دانلود کتاب مسخ - کتابناک ketabnak.com/book/851/مسخ?dlid=851&page=all‎Cached Similar31 مارس 2008 ... [b]نسخه تایپ شده و مصور[/b] مسخ تنها رمان و مشهورترین اثر فرانتس کافکا است که در پائیز 1912 نوشته شده و در اکتبر 1915 به چاپ رسیده است. خلاصه رمان "مسخ" کافکا shaparakdaily.ir/shaparak/News.aspx?NID=73115‎Cached Similar18 سپتامبر 2014 ... رمان مسخ از آنجایی آغاز می شود که گره گوار سامسا از خواب آشفته ای می پرد و خود را در حالی می یابد که به حشره ای تمام عیار تبدیل شده است. گره گوار ... چرا انسانی خواست که مسخ بشود؟ www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=186007‎Cached Similar6 نوامبر 2011 ... رمان مسخ از آنجایی آغاز می شود که گره گوار سامسا از خواب آشفته ای می پرد و خود را در حالی می یابد که به حشره ایی تمام عیار تبدیل شده است. گره گوار ... دانلود رمان مسخ | منبع دانلود کتاب الکترونیکی vatanpdf.com/دانلود-رمان-مسخ/‎Cached Similar30 سپتامبر 2012 ... دانلود رمان مسخ - یک روز صبح ، همین که گره گوار سامسا از خواب آشفته ای پرید ، در رختخواب خود به حشره ی تمام عیار عجیبی مبدل شده بود . به پشت ... دانلود رمان مسخ نوشته فرانس کافکا | یک پی دی اف yekpdf.com/712/.../دانلود-رمان-مسخ-نوشته-فرانس-کافکا.aspx‎Cachedانسان رمان مسخ انسانیست که جامعه او را طرد کرده و او ناخواسته به گوشه تنهایی پناه برده و بدون اینکه آزاری برای دیگران و جامعه داشته باشد، جامعه قادر به تحمل موجود ... ... پس بی هوا پرواز کرد - تحلیل و نقدی کوتاه بر مسخ اثر کافکا(ترجمه ... kalaghoyalda.blogfa.com/post/55‎Cached Similarپس بی هوا پرواز کرد - تحلیل و نقدی کوتاه بر مسخ اثر کافکا(ترجمه صادق هدایت) - ... روسی- درباره ی داستان کوتاه "مسخ"(بعضی ها اونو یه رمان کوتاه میدونن) گفته:. دانلود رمان مسخ (شاهکار کافکا) - سینمــــاسنتـــــر forum.cinemacenter.ir/thread12224.html‎Cached Similarرمان مسخ نویسنده فرانتس کافکا ترجمه صادق هدایت فرمت: pdf حجم: 800kb در مورد کتاب و نویسنده: ه یکی از معدود نویسنده های خوب تاریخ ایران صادق ... دانلود کتاب مسخ - کتاب سبز ketabesabz.com/book/20489/دانلود-کتاب-مسخ‎Cached Similar29 مارس 2015 ... "مسخ" تنها رمان و مشهورترین اثر فرانتس کافکا است که در پائیز 1912 نوشته شده و در اکتبر 1915 به چاپ رسیده است. ولادیمیر ناباکوف در مورد این ...