فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

نرم افزار تبدیل عکس به کاریکاتور

» :: نرم افزار تبدیل عکس به کاریکاتور

نرم افزار تبدیل عکس به کاریکاتور از آن دسته از نرم افزار های خلق تصاویر کاریکاتور می باشد که با ابزار مناسبی که در اختیار کاربر قرار داده براحتی این امکان را ایجاد نموده تا با وارد نمودن تصاویر به این نرم افزار و کمی اعمال سلیقه کاریکاتورهای زیبا و جالب را پدید آورده و از دیدن حاصل کار خود لذت ببرید.

از دیگر توانایی ها و ابزار این نرم افزار فیلترهای جالب این نرم افزار می باشند که با اعمال این فیلترها افکت های جالبی را بروی تصاویر اعمال نموده، افکت هایی مانند قاب دور تصاویر، ایجاد نویز و… که بسته به سلیقه و نوع کار خود می توانید از آنها استفاده کنید. از دیگر توانایی های منحصربه فرد این نرم افزار که از تکنیک های فیلم های هالیوودی است، حذف زمینه تصویر مورد نظر و جایگزینی زمینه با تصویر دلخواه تنها با چند کلیک می باشد.
نرم افزار فوق همچنین قادر به ترکیب تصاویر و روتوش های جالب نیز بوده که در اینگونه روتوش ها شما قادرید تصویر صورت فرد مورد نظر را درون تصویر دیگری برده و به عنوان نمونه، چهره مورد نظر را جایگزین چهره هنرپیشگان و … بروی جلد مجلات یا پوستر ها کنید.

برخی از ویژگی های این برنامه :

طراحی کاریکاتور از تصاویر دلخواه تنها با چند کلیک
ابزار مناسب جهت طراحی کاریکاتور
قابلیت اعمال افکت های جالب با استفاده از فیلتر های این نرم افزار
ابزار مناسب جهت حذف زمینه تصاویر و جایگزینی با تصاویر دلخواه
پشتیبانی از فورمت های رایج تصاویر
محیط کاربری ساده و آسان
و …

خرید و دانلود محصول

-

1394/06/31
کاربردی



لینک منبع :نرم افزار تبدیل عکس به کاریکاتور

دانلود نرم افزار تبدیل تصاویر به کاریکاتور اندروید www.androidha.com/.../دانلود-نرم-افزار-تبدیل-تصاویر-به-کاریک/‎Cached Similarآیا می خواهید عکس های موجود در گالری تان یا آنهایی را که با دوربین دیوایس اندرویدی تان تهیه نموده اید به آثار هنری کشیده شده با مداد تبدیل نمایید ؟ برای اینکار نیازی ... Images for نرم افزار تبدیل عکس به کاریکاتور با استفاده از تصاویر موجود در تلفن همراه کاریکاتور بسازید + دانلود ... www.yjc.ir/.../با-استفاده-از-تصاویر-موجود-در-تلفن-همراه-کاریکاتور-بسازید-دانلود-نرم-افزار‎Cached Similar19 سپتامبر 2013 ... نرم افزار Pho.to Lab PRO - photo editor تلفن همراه شما را به یک دستگاه ویرایش و مونتاژ تصاویر تبدیل می کند و می توانید عکس ها را ویرایش، ... با این نرم افزار عکس های خود راشبیه شخصیت های کارتونی کنید+دانلود www.yjc.ir/.../با-این-نرم-افزار-عکس-های-خود-راشبیه-شخصیت-های-کارتونی-کنید-دانلود‎Cached4 جولای 2016 ... نرم افزار "MomentCam v3.2.1"، یکی از محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به ... نرم افزار تبدیل عکس به تصاویر کارتونی با کیفیت HD نرم افزار ساخت کاریکاتور با عکس – Art Rage | نرم افزار گرافیک 3sotdownload.com/art-rage.html‎Cached Similarساخت کاریکاتور با عکس توسط نرم افزار Art Rage. نرم افزار تبدیل عکس به کاریکاتور. Art Rage | Size: 4.5 MB | Direct Link. برای شما باید جالب باشد که با در ... نرم افزار تبدیل عکس به کاریکاتور - ۳ سوت دانلود 3sotdownload.com/tag/نرم-افزار-تبدیل-عکس-به-کاریکاتور‎Cached Similarنرم افزار ساخت کاریکاتور با عکس – Art Rage - چهارشنبه ,۵ مرداد , ۱۳۹۰ ... برچسب ها : art rage, تبدیل تصاویر به کاریکاتور, نرم افزار تبدیل عکس به کاریکاتور, ... نرم افزاری قدرتمند جهت تبدیل عکس به کاریکاتور - دانلود نرم افزار ... ir-dl.com/software.../نرم-افزاری-قدرتمند-جهت-تبدیل-عکس-به-کار/‎Cached Similar26 آگوست 2010 ... نرم افزار Caricature Studio Green Screen از آن دسته از نرم افزار های خلق تصاویر کاریکاتور می باشد که با ابزار مناسبی که در اختیار کاربر قرار ... تبدیل عکس به کاریکاتور - دانلود mihandownload.com/2008/08/post_65.php‎Cached Similar31 آگوست 2008 ... دیگر ویژگیهای این نرم افزار: - ساخت تصاویر و ایجاد افکت ها در سه مرحله - توانایی اعمال تنظیمات در کوتاه ترین زمان ممکن برای ساخت تصاویر - دارای ... MomentCam 2.5.4 دانلود نرم افزار تبدیل عکس به کاریکاتور ... androidgozar.com/24985/headportrait.html‎Cached Similar23 آگوست 2014 ... MomentCam v2.5.4 برنامه ای برای ساخت کاریکاتور می باشد. یک عکس بگیرید، کاریکاتور سفارشی خود را ایجاد کنید، و بلافاصله آن را با ... تبدیل عکس به کارتون توسط Photo to Cartoon 6.0.0.0 - دانلود ها www.downloadha.com/.../تبدیل-عکس-به-کارتون-توسط-photo-to-cartoon-6-0-0-0/‎Cached SimilarPhoto to Cartoon همانطور که از نام آن پیداست نرم افزار کارآمد و بسیار مفید به منظور تبدیل عکس به کارتون و تصاویر انیمیشنی می باشد ، این نرم افزار کار را بسیار.