فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا دوخت کامل

» :: کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا دوخت کامل
هرچه در مورد خیاطی می خواهید بدانید. از الف تا ی در این مجموعه کتاب فارسی مصور و رنگی به صورت دقیق و گام به گام تشریح شده است. سطح اطلاعات خیاطی و دوخت و دوز و برش و الگو و پارچه شناسی شما بعد از اتمام خواندن این کتاب ها ، هم تراز خیاط های حرفه ای و با تجربه خواهد شد. در این کتاب ها شما با روش طراحی ، الگو سازی و برش و دوخت و رفع عیب انواع لباس های کودکانه، مردانه و زنانه آشنا می شوید.
خیاطی کاری است که همه می توانند در منزل و در اوقات فراغت انجام دهند. یک شغل پردرآمد که آن را می توان در هر نقطه ای و در هر ساعتی از شبانه روز انجام داد. بسیاری از اطلاعات ریز و نکات کلیدی را در آموزشگاه ها نمی توان یاد گرفت. در این کتاب همه آنچه لازم است یکجا جمع شده است.


خرید و دانلود محصول

1395/01/23
کتاب خیاطی , کتاب فارسی آموزش خیاطی , آموزش برش و الگو , کتاب الگوی خیاطی , آموزشی
تعداد کتاب ها : 4 عدد |



لینک منبع :کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا دوخت کامل

دانلود کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ... file99.rozblog.com/.../دانلود-کلکسیون-کتب-چهارگانه-فارسی-و-مصور-رنگی-خیاطی-از-برش-،-الگو-تا-دوخت-کامل‎Cachedاختصاصی از فایل نیک کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش الگو تا دوخت کامل دانلود رایگان و اسان با لینک مستقیم و پرسرعت کلکسیون ... کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا ... zepogil.zepo.ir/post/9161 کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا دوخت کامل. هرچه در مورد خیاطی می خواهید بدانید. از الف تا ی در این مجموعه کتاب فارسی مصور و ... کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا ... translated-papers.en2015.tk/.../کلکسیون-کتب-چهارگانه-فارسی-و-مصور-رنگی.html 9 نوامبر 2012 ... کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا دوخت کامل. هرچه در مورد خیاطی می خواهید بدانید. از الف تا ی در این مجموعه کتاب ... کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا ... zipdownload.najiblog.com/post/46254‎Cached10 آگوست 2016 ... BlogAndPostDesc-> - کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا دوخت کامل : زیپ دانلود. فرم خرید کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ... https://selzir.com/.../14508064-فرم-خرید-کلکسیون-کتب-چهارگانه-فارسی-و-مصور-رنگی-خیاطی-از-برش-الگو-تا‎Cachedفرم خرید کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا دوخت کامل محدوده قیمت از 2500 تومان از فروشگاه اورانوس. کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا ... persianfiles.ir/کلکسیون-کتب-چهارگانه-فارسی-و-مصور-رنگی/‎Cached25 جولای 2016 ... کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا دوخت کامل پیپ های عصای اسکناس کلکسیونرهای ایرانی سکه ایران میکروبی ... کتاب بایگانی - صفحه 2 از 2 - فروشگاه اینترنتی زپـو استور zepostore.ir/category/کتاب/page/2/‎Cachedکلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا دوخت کامل ... کتب مرجع کامل فارسی و مصور گام به گام تراشکاری، فرزکاری و ماشین سی ان سی ... فهرست محصولات دانلودی – سایت رسمی شرکت کوثرپرداز kowsarpardaz.com/download/‎Cached15 آگوست 2015 ... کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا دوخت کامل · خرید و دریافت (12000 تومان). کتاب فارسی و مصور رنگی تعمیر ... یادداشت های فرامرز کوثری | Telegram channel @faramarzkowsari https://inten.to/.../channel-faramarzkowsari-yddsht-hy-frmrz-khwthry‎Cached... https://goo.gl/9xBC79 » کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا دوخت کامل https://goo.gl/MJIaOr » کتاب فارسی و مصور رنگی نازک ... بانک داستان های کوتاه شیوانا - کتاب های مبانی کارشناسی جذب با ان ال ... shivana-kowsari.blogfa.com/post-73.aspx‎Cachedکتاب های مبانی کارشناسی جذب با ان ال پی نوشته دکتر حلت و فرامرز کوثری ... کتب مرجع کامل فارسی و مصور گام به گام تراشکاری، فرزکاری و ماشین سی ان سی ... کلکسیون کتب چهارگانه فارسی و مصور رنگی خیاطی از برش ، الگو تا دوخت کامل