فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

بانک تست 5000 سوالی طبقه بندی شده کانون

» :: بانک تست 5000 سوالی طبقه بندی شده کانون

در بانک تستی که در اختیار شما قرار گرفته بیش از ۵۰۰۰ تست وجود دارد که بصورت کتاب به کتاب و درس به درس طبقه بندی شده تا به نحو احسن مورد استفاده شما قرار گیرد.(با خرید این مجموعه شما در واقع ۲۵ مرحله آزمون های حضوری سال ۹۳-۹۴ کانون را بصورت طبقه بندی شده خریداری کرده اید.)

این مجموعه سوال در سایت های مشابه با قیمتی ۵ تا ۶ برابری به فروش می رسد و مزیت این مجموعه علاوه بر قیمت معقول آن طبقه بندی بودن سوالات است که امکان استفاده از آن را در طول سال تحصیلی برای شما فراهم می کند.

سعی کنید این تست ها را در هنگام شروع مطالعه و نیز در دوران جمع بندی حل کنید.

این تست ها در واقع بهترین منبع تستی بودند که من در سال کنکور از آن ها استفاده کردم و بویژه در درس زیست شناسی کمک بسیار زیادی به من کرد.

سوالات کانون قلم چی نسبت به سایر موسسات از کیفیت و سطح دشواری استانداردتری برخوردارند و با توجه به وجود طراحان مختلف در آن شما را با ایده های مختلفی آشنا می کند.

همچنین سوالاتی تحت عنوان جمع بندی آورده شده که این سوالات را باید پس از اتمام کتاب یا کتب مربوطه حل کنید.

در این بانک سوال و پاسخ به صورت پشت سر هم قرار گرفته تا شما به راحتی بتوانید به سنجش خود پرداخته و در کمترین زمان یادگیری نیز برای شما اتفاق بیقتد.

سوالات از آزمون های ۹۳-۹۴ کانون قلم چی انتخاب شده اند تا با بروزترین سوالات خود را برای موفقیت در کنکور آماده کنید.

تعداد سوالات دروس مختلف:

ادبیات فارسی:۵۸۵ تست

زبان عربی:۵۲۵ تست

دین و زندگی:۵۲۵ تست

زبان انگلیسی: ۵۲۵ تست

زمین شناسی: ۲۸۵ تست

ریاضی:۵۳۰ تست

زیست شناسی: ۱۰۲۰ تست

فیزیگ:۶۹۰ تست

شیمی: ۷۰۵ تست

به شما دوستان پیشنهاد میکنم در کنار این بانک تست از بانک تست ۵۵۰۰ سوالی که شامل سوالات برگزیده کنکور،کانون،گاج،انرژی اتمی،رزمندگان و … هست نیز استفاده کنید تا از بابت پوشش انواع تیپ تست خیالتون راحت باشه

مشاهده صفحه جزییات بانک تست ۵۵۰۰ سوالی طبقه بندی شده

——————————————————————————————

+نکات مهم:

-حجم فایل: ۱۱۷ MB

-تعداد فایل درون بانک تست: ۱۸۲ فایل PDF

——————————————————————————————

+توضیحات خرید:

-داشتن ایمیل الزامی نیست.

-کد پیگیری را نزد خود نگه دارید تا در صورت بروز مشکل امکان بررسی وجود داشته باشد.

-پس از پایان فرآیند خرید الکترونیکی لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

——————————————————————————————

هر گونه کپی برداری و یا انتشار این بانک تست در فضای حقیقی یا مجازی حرام بوده و مورد رضایت بنده نمی باشد.از شما انتظار داریم به حقوق خود و دیگران احترام بگذارید.

با تشکر از توجه شما

خرید و دانلود محصول

1395/02/09
بانک تست , سوالات کانون , 5000 تست , تست جمع بندی , تست آموزشی



لینک منبع :بانک تست 5000 سوالی طبقه بندی شده کانون

بانک تست 5000 سوالی طبقه بندی شده کانون - گروه آموزشی درس خونا www.darskhoona.ir/.../بانک-تست-5000-سوالی-طبقه-بندی-شده-کانون.html‎Cached Similarدر این بانک تست بیش از 5000 سوال طبقه بندی شده قرار گرفته که شامل سوالات همه آزمون های حضوری سال 93-94 کانون قلم چی است.,بانک تست 5000 سوالی طبقه بندی ... بانک تست 5000 سوالی کانون iranjavan.org/بانک-تست-5000-سوالی-کانون/‎Cached10 نوامبر 2016 ... در این بانک تست بیش از ۵۰۰۰ سوال طبقه بندی شده قرار گرفته که شامل سوالات همه آزمون های حضوری سال ۹۳-۹۴ کانون قلم چی است.,بانک تست ۵۰۰۰ ... بانک تست 5000 سوالی کانون - جزوه 92 jozveh92.ir/shop/product/1‎Cachedدر این بانک تست همه تست های آزمون های حضوری کانون که برای کنکوریای ۹۵ برگزار شده بصورت میکرو طبقه بندی و درس به درس آورده شده. علاوه بر سوالات کانون قلمچی ... دانلود بانک تست 5000 سوالی Archives - کنکوریو - جزوه konkuru.ir/tag/دانلود-بانک-تست-5000-سوالی/‎Cachedبانک تست 5000 سوالی طبقه بندی شده کانون با سلام و عرض ادب خدمت دانش آموزان عزیز کنکوری. یک مجموعه بانک تست بسیار ارزشمند و نفیس و کمیاب برای فروش در ... بانک تست 5000 سوالی طبقه بندی شده کانون - تمام فایلها allfiles.blogsky.com/1395/04/21/post-4335/‎Cachedبانک تست 5000 سوالی طبقه بندی شده کانون - تمام فایلها - تمام فایلهای مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان و کاوشگران - تمام فایلها. بانک تست 5500 سوالی طبقه بندی شده - دانلود انواع فایل irandocs.blogsky.com/1395/06/02/post-8130‎Cached23 آگوست 2016 ... ... تست سوالات انرژی اتمی,بانک تست قلم چی ... بانک تست 5000 سوالی طبقه بندی شده کانون - گروه آموزشی درس خونا www.darskhoona.ir/. بانک تست ۵۰۰۰ سوالی کانون - جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا javuni.ir/news/350624‎Cached11 نوامبر 2016 ... بانک تست 5000 سوالی طبقه بندی شده کانون - گروه آموزشی ... www.darskhoona.ir/.. ./بانک-تست-5000-سوالی-طبقه-بندی-شده-کانون.... ذخیره شده ... کنکورها | بانک تست 5000 سوالی طبقه بندی شده کانون - کنکورها konkurha.ir/.../بانک-تست-5000-سوالی-طبقه-بندی-شده-کانون/‎Cached17 آوریل 2016 ... بانک تست 5000 سوالی طبقه بندی شده کانون - کنکورها. دانلود بانک تست کنکور با پاسخ نامه کاملا تشریحی :: پورتال جامع ... biology86.ir/.../دانلود-بانک-تست-کنکور-با-پاسخ-نامه-کاملا-تشریحی‎Cached Similar25 نوامبر 2015 ... بانک 5000 تست طبقه بندی شده کنکور با پاسخ نامه تشریحی ... این مجموعه کاملا طبقه بندی شده (سال به سال و درس به درس) و برای تمامی دروس است. ... سوالات کانون قلم چی نسبت به سایر موسسات از کیفیت و سطح دشواری استانداردتری ... بانک 5500 تست برگزیده آزمون های کنکور، گزینه دو، گاج و ... biology86.ir/.../بانک-5500-تست-برگزیده-آزمون-های-کنکور،-گزینه-دو،-گاج-و‎Cached25 ژانویه 2016 ... بانک 5000 تست طبقه بندی شده کنکور با پاسخ نامه تشریحی ... استفاده از این بانک تست در کنار بانک تست 5000 سوالی کانون که در همین سایت ...