فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

حکایت دولت وفرزانگی (میلیونر یک شبه)

» :: حکایت دولت وفرزانگی (میلیونر یک شبه)
فصل 12 : حکایت یادگیری نیکبختی و زندگی
دولتمند گفت: بیشتر مردم می خوهند خوشبخت باشند، اما نمی دانند جویای چیستند. پس ناگزیر بی آنکه هیچگاه آن را یافته باشند می‌میرند. حتی اگر آن را بیابند، چگونه آن را تشخیص بدهند؟ آنها دقیقاً‌مانند جویندگان دولتمند. به راستی می‌خواهند دولتمند شوند. اما اگر بی درنگ از آنها بپرسی چقدر می‌خواهند در سال بدست آورند، بیشتر شان قادر به پاسخ گفتن نیستند. اگر ندانی به کجا می‌روی، معمولاً‌ به جایی نمی‌رسی».
این از نظر جوان کاملاً مفهوم بود. به طرزی خلع سلاح کننده ساده، به فکر افتاد چرا هرگز پیش از این به آن نیندیشیده بود.
جوان پرسید: «آیا شما همیشه خوشبخت بوده‌اید؟»
دولتمند: «ابداً، زمانی بود که یکسر نکبت با ر بودم . اندیشه خودکشی نیز به سرم زد اما آنگاه من نیز دولتمند پیری را ملاقات کردم که تقریباً ‌همن چیزهایی را به من آموخت که امروز به تو می‌آموزم. نخست بسیار شکاک بودم، نمی‌توانستم باور کنم که این نظریه در مورد من کارگر افتد. اما چون همه چیز را ازموده بومد و هنوز ناموفق بودم و چون چیزی را از دست نمی‌دادم، مشتاق بوم که بیازمایمش. سی ساله بودم و احساس می‌کردم عمرم را به هدر می دهم گویی همه موهبتها از دستم می‌گریختند.
چندی نگذشت که ان گونه تفکر را آغاز کردم به عبارت دیگر انقلابی در ذهنم پدید آمد. تقریباً چندی پس از اینکه با خود تکرار کردم. «هر روز از هر جهت، بهتر و بهتر می‌شوم.»
خرید و دانلود محصول

1394/06/18
روانشناسی



لینک منبع :حکایت دولت وفرزانگی (میلیونر یک شبه)

دانلود رایگان کتاب حکایت دولت وفرزانگی - دانلود کتاب دانلود رایگان ... www.irebooks.com/.../دانلود-رایگان-کتاب-حکایت-دولت-وفرزانگ.html‎Cached Similar20 دسامبر 2014 ... دانلود رایگان کتاب حکایت دولت وفرزانگی روزگاری جوانی هوشمند می‌زیست که می خواست دولتمند شود. ... اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی : ... لطفا یک راه ارتباطی با خانم گیتی خوشدل یا ناشر این اثر در اختیارم بگذارید. باتشکر. دانلود کتاب حکایت ثروت و فرزانگی (میلیونر یک شبه) - فیدیبو fidibo.com/.../5251-حکایت-ثروت-و-فرزانگی-(میلیونر-یک-شبه)‎Cached Similar Rating: 4.4 - 46 votes 4 آوریل 2010 ... حکایت ثروت و فرزانگی (میلیونر یک شبه) اثر مارک فیشر را در فیدیبو دانلود کنید ... معبد میلیونرها (سرانجام کتاب حکایت دولت و فرزانگی) ... خلاصه ای از کتاب حکایت دولت و فرزانگی - سایت کارآفرینی ... forum.unc-co.ir/showthread.php?tid=8873‎Cached Similarحکایت دولت و فرزانگی، روایت داستانی کوتاه اما واقعی و سودمند از ملاقات یک ... از این رو، توسط عموی خود به پیرمردی دانا و ثروتمند(میلیونر یک شبه) ... حکایت دولت و فرزانگی (میلیونر یک شبه) - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/695745/حکایت-دولت-و-فرزانگی-(میلیونر-یک-شبه)‎Cached Similarکد کتاب : ۱۲۹۱۷۵۷ نویسنده : کاظم زرین,مارک فیشر,سیدناصرالدین گشتایی محل نشر : تهران تاریخ نشر : ۸۵۱۲۰۶ رده دیویی : ۱۵۸.۱ قیمت : ۱۲۰۰۰ قطع : رقعی جلد : شومیز ... حکایت دولت وفرزانگی (مارک فیشر/میلیونر یک شبه/ زرین/ الماس دانش ... www.mojdehbook.com/.../حکایت-دولت-وفرزانگی-مارک-فیشر-میلیونر-یک-شبه-زرین-الماس-دانش-.html‎Cached30 آوریل 2015 ... فروشگاه کتاب مژده - نام کتاب:حکایت دولت وفرزانگی (مارک فیشر/میلیونر یک شبه / زرین/ الماس دانش)، ناشر:الماس دانش ، نویسنده:مارک فیشر، ... دانلود کتاب حکایت دولت و فرزانگی اثر مارک فیشر kelideservat.com/.../the-instant-milionaire-a-tale-of-wisdom-and-wealth/‎Cached Similar28 سپتامبر 2015 ... معرفی ، خلاصه و دانلود رایگان کتاب حکایت دولت و فرزانگی اثر مارک ... که از جوانی ثروت زیادی کسب کرده است به ملاقات یک پیرمرد میلیونر می رود. خلاصه کتاب: حکایت دولت و فرزانگی - موفقیت, قدرتمندی , ثروتمندی و ... movaffaghiyatha.blogfa.com/cat-7.aspx‎Cached Similarخلاصه کتاب حکایت دولت و فرزانگی . نویسنده ... او این نام را برگزید زیرا مدعی است که پس از کشف راز حقیقی تحول، یک شبه دولتمند شده است. فصل 2 ..... میلیونر شوم». حکایت دولت وفرزانگی (میلیونر یک شبه) | ISI isi5.ir/650/حکایت-دولت-وفرزانگی-میلیونر-یک-شبه-650.html‎Cached18 ا کتبر 2015 ... حکایت دولت وفرزانگی (میلیونر یک شبه). فصل 12: حکایت یادگیری نیکبختی و زندگیدولتمند گفت: بیشتر مردم می خوهند خوشبخت باشند، اما نمی ... فــــــــراتــــــــر از کــــــــــلام - خلاصه کتاب حکایت و دولت فرزانگی ... esfahanbiz.blogfa.com/post/146‎Cached Similarخلاصه کتاب حکایت و دولت فرزانگی(مارک فیشر) ... او این نام را برگزید زیرا مدعی است که پس از کشف راز حقیقی تحول، یک شبه دولتمند شده است. .... میلیونر شوم». ترجمه ای متفاوت از کتاب " روایت موفقیت میلیونر یک شبه" - تیتریک titre1.ir/.../ترجمه-ای-متفاوت-از-کتاب-روایت-موفقیت-میلیونر-یک-شبه‎Cached Similarاین استاد دانشگاه تصریح کرد: کتاب " روایت موفقیت میلیونر یک شبه" بسیار مطلوب و مفید برای بالا بردن ... نکات مهم در کتاب حکایت دولت و فرزانگی- مارک فیشر.