فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

کتاب شفای زندگی

» :: کتاب شفای زندگی

خرید این کتاب هزینه نیست سرمایه گذاریست برای وجودتان

به کمک این کتاب می توانید بیماری های خود را که اکثرا منشع ذهنی دارند درمان کنید و دید جدیدی به زندگی داشته باشید.

در کتاب " شفای زندگی " اثر لوییز هی :

درونی ترین احساس هر کس این است که ؛ من آن چنان که باید خوب نیستم .واقعا درست است . اغلب ما انسان ها یک نوع احساس خود کم بینی داریم . در حالی که ما بسیار با ارزش هستیم . ما یگانه در این جهان هستی هستیم که همه چیز برای ما و به خاطر ما به وجود آمده است تا آن تبدیل مبارک ، یعنی تبدیل هشیاری جسمی به هشیاری بی فرم صورت پذیرد .

دست کشیدن از نفرت و انزجار ، حتی می تواند بیماری سرطان را درمان کند . هنگامی که به راستی خود را دوست بداریم ، همه چیزهای نیکوی زندگی به حرکت در آمده و بسوی ما می آیند .ما باید گذشته را رها کنیم و همه را به بخشاییم . باید مشتاقانه بخواهیم که خویشتن دوستی را بیاموزیم .

نه آغازی هست و نه پایانی . آن چه که هست تنها چرخش و واچرخش جوهر و تجربه ها است .

زندگی هر گز مانده و ایستا و کهنه نیست . زیرا که هر لحظه همواره سرشار از طراوت و تازگی است .

من با قدرتی که مرا آفریده است یگانه ام . و این قدرت این اقتدار را به من داده است که شرایط خود را خود بسازم .

من از این آگاهی شادمانم که قدرت ذهنم در اختیار من است و هر گونه که می خواهم به کارش می گیرم . در جهانم همه چیز نیکو است .کائنات ما را در هر اندیشه ای که بر گزینیم و به آن معتقد باشیم کاملا حمایت می کند .

من معتقدم که خود ما پدر ومادر مان را انتخاب می کنیم .

نقطه اقتدار همواره در لحظه حال است .

هر اندازه که نفرت از خود و احساس گناه انسان کمتر باشد ، میزان کامیابی در همه زمینه های زندگی بیشتر خواهد بود .

نفرت طولانی ، چنان بدن انسان را می خورد که به بیماری مهلکی به نام سرطان منجر می گردد .

انتقاد مداوم از دیگران ، اغلب موجب بیماری آرتروز و ورم مفاصل می گردد . ترس و فشار ناشی از ترس می تواند موجب بروز بیماری هائی مانند کچلی و ریزش مو ، زخم معده و دردناک بودن پاها گردد. در مقابل عفو و بخشایش و دست کشیدن از نفرت می تواند حتی بیماری سرطان را درمان کند .

با خود بگوئید که :

" من تو را عفو می کنم که آن گونه که من می خواستم نبودی ، تو را می بخشم و آزادت می کنم " .

هر موقع که بیمار هستید ، به پیرامون خود نگاه کنید و به بینید که چه کسی را باید عفو کنید .

- خویشتن دوستی از آن جا شروع می شود که هر گز و در هیچ شرایطی و برای هیچ چیزی از خود انتقاد نکنید .

با خود بگوئید که :

در لا یتناهی حیات ، آن جا که ساکنم ، همه چیز عالی و کامل و تمام عیار است . من به قدرتی اعتقاد دارم که بسی از من عظیم تر و در هر لحظه از هر روز در من جریان دارد .

تو اقتدار دنیای خود هستی .تو به همان چیزی خواهی رسید که اندیشیدن به آن را بر می گزینی . پس از اندیشه هائی که مشگل و رنج می آفرینند ، دوری کنید . اعتقاد به محدودیت های کهنه و کمبود ها را انتخاب نکنید .

- آنچه به گذشته مربوط است ، گذشته و تمام شده است . اکنون وقت آن است که با خود چنان رفتار کنید که دوست دارید با شما آن گونه رفتار شود .لذا با خود مهربان باشید و دوست داشتن و تایید خود را آغاز کنید .


خرید و دانلود محصول

1394/12/04
شادی , عشق , شفا , زندگی , موفقیت , روانشناسی , مهربان
شفای زندگی : موفقیت | حس خوب : شادی | پیشرفت : درمان بیماریها از طریق ذهن |



لینک منبع :کتاب شفای زندگی

خلاصه ای از کتاب شفای زندگی اثر لوییز هی و ترجمه خانم گیتی خوشدل ... edison.persianblog.ir/post/169/‎Cached Similar20 جولای 2014 ... در کتاب " شفای زندگی " اثر لوییز هی ترجمه خانم گیتی خوشدل خواندم که نوشته بود : درونی ترین احساس هر کس این است که ؛ من آن جنان که باید خوب ... دانلود رایگان کتاب شفای زندگی - Search - B1 Free Archiver search.b1.org/?category=web&bsrc...q...کتاب+شفای+زندگی...‎Similar دانلود رایگان کتاب شفای زندگی usofts.ir/دانلود-رایگان-کتاب-شفای-زندگی/‎Cachedکتاب شفای زندگی نوشته شده توسط لوییز هی یکی از کتاب های مشهور در حوزه روانشناسی می باشد که در قالب پی دی اف PDF و با لینک مستقیم رایگان اماده می باشد . Shafay zendegi - Part 1 (شفای زندگی‌- آنچه معتقدم؟) Louise L.Hay ... ► 28:56https://www.youtube.com/watch?v=eZMPt7LSQBw Dec 6, 2014 - 29 min - Uploaded by Mina Alizadeh پرخاشگری و عادات نامطلوب، رهایی از گذشته های آزار دهنده افزایش موفقیت در روابط , تندرستی و سلامت بیشتر ... بر اساس کتاب شفای زندگی - اثر ... آدینه بوک: شفای زندگی ~لوئیزال. هی - شابک: 978-964-328-071-0 www.adinehbook.com/gp/product/9643280713‎Cached Similarشفای زندگی ~لوئیزال. هی - 978-964-328-071-0 - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب. کتاب شفای زندگی (صوتی) - قانون جذب ghanunejazb.ir/forum/showthread.php?tid=2534‎Cached Similarاز یو#تی#یو#ب خانم علیزاده دانلود کردم، تبدیل به mp3 و بعد آپلودشون کردم Angel فصلا رو یکی یکی به ترتیب می ذارم، هر 2-3 روز 1فصل رو می ... دانلود فیلم شفای زندگی - لوئیز ال هی10 postsJun 19, 2015 قسمت کوچکی از کتاب شفای زندگی لوییز هی10 postsSep 17, 2014 دانلود کتاب شفای زندگی - کتابراه https://www.ketabrah.ir/کتاب-شفای-زندگی/book/17816‎Cached Rating: 4.6 - 16 reviews توصیه‌های لوئیز ال هی به خوانندگان این کتاب: من با نگارش این کتاب قصد داشته‌ام آنچه را که می‌دانم به شما خوانندگان عزیزم یاد دهم. این کتاب بخش‌هایی از کتاب ... مستند ویدئویی کتاب شفای زندگی (لوئیز هی) - با زیرنویس - آپارات www.aparat.com/.../مستند_ویدئویی_کتاب_شفای_زندگی_(لوئیز_هی)_-_با_زیرنویس‎Cached Similar23 دسامبر 2014 ... امیدرضا «اگر مشتاق باشیم که روی ذهن خود کار کنیم، تقریبا همه چیز را می توان شفا داد »«کاینات ما را در هر اندیشه ای که بر می گزینیم و. شفای زندگی www.yeni2.blogfa.com/‎Cached Similarشفای زندگی - راههای جستجوی آرامش. ... بسیاری از کتاب های تغذیه را کسانی نوشته اند که خود به شدت بیمار بوده اند و نظامی برای شفای خود یافته اند.آن گاه برای اینکه ... زبان قرآن - چکیده ای از کتاب شفای تن از لوئیز هی در مورد علت بیماریها ... siminbarati.blogfa.com/post-42.aspx‎Cached Similarچکیده ای از کتاب شفای تن از لوئیز هی در مورد علت بیماریها و راه حل آنها. معده :همه ی عقاید و تجربه های تازه ی ما رو هضم می کنه. وقتی معده درد شدین از خودتون بپرسین معده ی ...