فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

پروژه تبرید

» :: پروژه تبرید

این سردخانه در شهر بیرجند با جمعیتی معادل 30000نفر برای نگهداری محصولات با مشخصات زیر طراحی شده است: گوشت گاو ،گوسفند ومرغ از اول تیرماه تا آخر شهریور ماه برای مصرف دو روزه اهالی کشتار شده و وارد سردخانه می شود و پس از 24ساعت نگهداری برای مصرف روز بعد به بازار عرضه می گردد و گوشتهای ذخیره شده تا اول دی ماه نگهداری وازاول دی ماه تا اخر اسفند به ترتیب وبطور مساوی هر روز به بازار عرضه میشود (فرض بر ان است که در این سه ماه کشتار وجود ندارد ).

1- سیب وهلو برای مصرف دو ماه جمعیت در اواخر مرداد وارد سردخانه شده وتا اوایل مهر ماه نگهداری می شود وازاول مهر ماه تا آخر ابان ماه بطور مساوی وروزانه به بازار جهت فروش فرستاده می شود .

2- پرتقال وسیب دراخر اذر ماه برای مصرف یک ماه اهالی وارد سردخانه شده و تا اول فروردین نگهداری واز اول قروردین تا اخر همان ماه بطور مساوی و روزانه به بازار فرستاده می شود .

3- خیار وسبزیجات همواره برای مصرف 5 روز نگهداری وهمیشه هنگام لزوم به بازار عرضه می شود .

خرید و دانلود محصول

1394/07/18
پروژه



لینک منبع :پروژه تبرید

پروژه طراحی سیستم های تبرید و سردخانه – سردخانه cold-storage.ir/پروژه-طراحی-سیستم-های-تبرید-و-سردخانه/‎Cached Similarپروژه طراحی سیستم های تبرید و سردخانه. تاریخچه و موارد استفاده از تبرید. روشهای مختلف تبرید. کمپرسورها. کندانسوراهی هوایی و آبی. اوپراتورها. سیستمهای تبرید ... دانلود رایگان پروژه سیستم های تبرید و سردخانه - پروژه دانشجویی, مهندسی projecttt.ir.domains.blog.ir/.../دانلود%20رایگان%20پروژه%20سیستم%20های%20تبرید%20و%2...‎Cached۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان پروژه سیستم های تبرید و سردخانه» ثبت شده است - انجام پروژه دانشجویی, انجام پایان نامه, انجام پروژه نرم افزاری, انجام پروژه ... پروژه درس طراحی سیستم‌های تبرید و سردخانه - وبلاگ شخصی احسان ... www.jenotes.blogsky.com/.../پروژه-درس-طراحی-سیستم‌های-تبرید-و-سردخانه‎Cached Similar2 ژوئن 2014 ... دانشجویان عزیز درس طراحی سیستم‌های تبرید و سردخانه، پروژه این درس را از طریق پیوند زیر دریافت نمایید. دانلود پروژه درس طراحی سیستم‌های ... طراحی پروژه سیستم های تبرید و سردخانه - سالیدکد solidcad.ir/.../طراحی-پروژه-سیستم-های-تبرید-و-سردخانه/‎Cachedگروه مهندسی برمودا آمادگی خود را جهت طراحی پروژه سیستم های تبرید و سردخانه اعلام میدارد و در این تجربه ای که در چند سال گذشته در این زمینه داشته بهترین. پروژه تبرید و سردخانه عالیه عالیه کامل - انجمن مخ ها mokhs.com/thread-2700.html‎Cached Similar29 ژانویه 2012 ... دانلود پروژه تبرید و سردخانه عالیه عالیه کامل برای طراحی سرذخانه میوه جات و . . . است حتما دانلود کنید پشیمون نمیشید طراحی پروژه تبرید و سردخانه ... پروژه طراحی سیستم های تبرید و سردخانه - دانلود مقاله mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-پروژه-طراحی-سیستم-های-تبر.htm‎Cached Similarپروژه طراحی سیستم های تبرید و سردخانه تاریخچه و موارد استفاده از تبرید روشهای مختلف تبرید کمپرسورها کندانسوراهی هوایی و آبی اوپراتورها سیستمهای تب. پروژه طراحی سیستم های تبرید و سردخانه » دانلود تحقیق ، پروژه ... mihandocs.com/30157-پروژه-طراحی-سیستم-های-تبرید-و-سردخانه.html‎Cached Similar25 ژانویه 2016 ... تاریخچه و موارد استفادهتبرید: در کتابهای چین قدیم ازچگونگی نگهداری یخ مطالبی بدست آمده است که تبرید را به عنوان یک حرفه شناخته شدهدر هزاران ... پروژه طراحی سردخانه و تبرید - PicoFile.com s3.picofile.com/file/.../پروژه_طراحی_سردخانه_و_تبرید.pdf.html‎Cached Similarپروژه طراحی سردخانه و تبرید.pdf. حجم فایل, 1,156 KB. تعداد دانلود, 4849. تاریخ انتشار, 1391/03/31 12:06 PM. تاریخ آخرین دانلود, 1395/09/18 03:23 PM. پروژه سیستم های تبرید و سرد خانه - انجمن تاسیسات مکانیک ایران hvacir.ir/11603/پروژه-سیستم-های-تبرید-و-سرد-خانه/‎Cachedپروژه سیستم های تبرید و سرد خانه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴. در طراحی سیستم های سردخانه پارامتر های وجو دراد که باید ان را بدانیم از جمله از این پارامتر انتخاب نوع سیستم و ... وبلاگ مهندسی مکانیک - دانلود پروژه طراحی سردخانه mechanical-eng.blogfa.com/post/52/دانلود-پروژه-طراحی-سردخانه‎Cached Similar28 دسامبر 2011 ... دانلود پروژه طراحی سردخانه. توضیح پروژه: طراحی یک سردخانه در شهر تبریز جهت نگهداشت مواد پروتئینی منجمد با ظرفیت 1500 تن تبرید. پروژه درس ...