فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

فروشگاه فایل یاب

فایل یاب جستجوی انواع فایل آموزشی

نرم افزار ایجاد و بازیابی کد

» :: نرم افزار ایجاد و بازیابی کد

این نرم افزار با استفاده از یک الگوریتم غیر معمول متن ورودی شما را به یک کد تبدیل میکند و در هنگام نیاز همان کد را به متن اصلی تبدیل مینماید.
از این نرم افزار برای تولید کدهای رمز برای سایتها و دیگر موارد میتوانید استفاده کنید. نیازی نیست که کدهای مختلف را حفظ کنید و یا حتی در جایی یادداشت کنید. کافی است کلماتی را که یادآوری آنها برای شما راحت است به خاطر بسپارید. با دادن آن کلمات به نرم افزار هر وقت که نیاز باشد میتوانید کد مورد نظر را دریافت کنید.
عکس این کار هم در این نرم افزار قابل اجرا است. میتوانید کلماتی را که میخواهید کسی به آنها دسترسی نداشته باشد از طریق این برنامه و بکد تبدیل کنید و در موقع نیاز از طریق همین برنامه آنها را بازیابی کنید.
این نرم افزار به حروف کوچک و بزرگ حساس است

یکی دیگر از تواناییهای این نرم افزار تولید کدهای تصادفی است.
شما میتوانید تعداد قسمتهای کد و طول هر قسمت را مشخص کنید تا برنامه یک کد تصادفی برای شما ایجاد کند. همچنین میتوانید تعیین کنید که کاراکترهای کد ایجاد شده بصورت تصادفی بزرگ و کوچک باشند و یا همگی بزرگ و یا همگی کوچک باشند.

خرید و دانلود محصول

-

1394/06/15
کد گذاری , بازیابی کد , ایجاد کد , کد تصادفی , رمز ورود , کاربردی



لینک منبع :نرم افزار ایجاد و بازیابی کد

دانلود بازیابی پسورد - پی سی ورلد www.p30world.com/topics/نرم-افزار/.../بازیابی-رمز-عبور-پسورد/‎Cached Similarدانلود نرم افزار ریکاوری و بازیابی پسورد یا رمز عبور. ... از قابلیت های اساسی این نرم افزار اینست که هیچ خللی در کارکرد نرم افزار های فوق الذکر ایجاد نمی کند و هیچ ... دانلود recALL 14.11 - نرم افزار بازیابی رمز عبور - پی سی ورلد www.p30world.com/.../دانلود-recall-نرم-افزار-بازیابی-رمز-عبور/‎Cached Similar17 نوامبر 2014 ... recALL نرم افزاری بسیار ضروری برای بازیابی رمزهای عبور شما از نرم ... از ویژگی های جدید این نرم افزار بازیابی رمز عبور می توان به موارد زیر اشاره کرد: .... Screen Recorder 1.1.12 نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش و ساخت ... دانلود نرم افزار ایجاد پارتیشن بازیابی ویندوز - عصر ایران www.asriran.com/.../دانلود-نرم-افزار-ایجاد-پارتیشن-بازیابی-ویندوز‎Cached Similarکد خبر: ۲۳۹۲۸۳. عصرایران دو » داستان کوتاه. دانلود نرم افزار ایجاد پارتیشن بازیابی ویندوز. Windows 7/8 – OEM Recovery Partition Creator 1.3.8B نرم افزاری برای ایجاد یک پارتیشن بازیابی است که به شما امکان بازیابی سریع و آسان ویندوز ۷/۸ ... نرم افزار ایجاد و بازیابی کد firearticle.ir/2012/نرم-افزار-ایجاد-و-بازیابی-کد.html‎Cached4 جولای 2012 ... این نرم افزار با استفاده از یک الگوریتم غیر معمول متن ورودی شما را به یک کد تبدیل میکند و در هنگام نیاز همان کد را به متن اصلی تبدیل مینماید. top student - نرم افزار بازیابی پسورد topstudents.blogfa.com/post/45‎Cached Similartop student - نرم افزار بازیابی پسورد - ... امکان ایجاد و یا حذف رمز عبور حساب مدیر Administrator و یا کاربران عادی امکان بازیابی رمز عبور مدیریت دامین و یا کاربر در ... دانلود نرم افزار بازیابی کلمه عبور asandl.com/software/category/security/password-recovery/‎Cached Similarدانلود نرم افزارهای بازیابی کلمه عبور, بازیابی پسورد, ریکاوری پسورد, ... برای حذف این پسوردها کمک می کند محدودیت هایی که در این زمینه ایجاد می شوند از بین رود. بازیابی کد sakhtblog.lineblog.ir/tag/بازیابی+کد‎Cachedنرم افزار ایجاد و بازیابی کد ... از این نرم افزار برای تولید کدهای رمز برای سایتها و دیگر موارد میتوانید استفاده کنید. نیازی نیست که کدهای مختلف را حفظ کنید و یا ... نرم افزار بازیابی کد فعال سازی downloadkade.com/archives/tag/نرم-افزار-بازیابی-کد-فعال-سازی/‎Cachedبازیابی سریال فعال سازی برنامه ها با Nuclear Coffee Recover Keys v4.0.0.45. دسته بندی ... آیا کد فعال سازی نرم افزار مورد نظرتان را گم کرده اید ؟ در بسیاری از ... دانلود نرم افزار ایجاد برنامه نصب - پی سی دانلود p30download.com/fa/software/category/development/setup-creator/‎Cached Similarدانلود نرم افزار های ساخت فایل نصب، ساخت نسخه پرتابل از برنامه ها، ایجاد برنامه ... VMWare ThinApp با نسخه های مختلف ویندوز، انواع نرم افزارها، انواع کدهای برنامه ... دانلود Office Password Unlocker v4.0.16 - نرم افزار بازیابی پسورد ... p30download.com/fa/entry/12196/‎Cached Similar Rating: 4 - 30,547 votes نرم افزار Office Password Unlocker برنامه حرفه ای بازیابی پسورد جهت بازیابی ... DC v2015.020.20042 - نرم افزار ادوب آکروبات، ساخت و مدیریت فایل‌های پی‌دی‌اف ...