پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی همراه با پرسش نامه 147 صفحه چکیده: این تحقیق با موضوع" بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی بر ارزش نام تجاری بانک از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک ملی خراسان شمالی) انجام شده است. ازآنجایی که در دنیای امروزی با رشد تکنولوژی و فناوری های اطلاعاتی، رفاه عمومی افزایش یافته و بالاتر رفتن سطح زندگی در جوامع مختلف باعث افزایش سطح آگاهی وانتظارات مشتریان گردیده است . در حال حاضر پذیرش رویکرد مشتری گرایی به صورت یک الزام برای سازمان ها تبدیل شده است و سازمانی که خود را با این رویکرد تطبیق ندهد به نابودی و شکست محکوم خواهد شد. تا چندی پیش رقابت بین شرکت ها درتصاحب سهم بیشتر بازار بود ولی امروزه سازمان ها به دنبال افزایش سهم مشتری می باشند. توجه به رقابت و درک بازار رفتار مورد نظر، رمز موفقیت در استفاده از دیدگاه با ...
بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی بر ارزش نام تجاری بانک ملی از ...
marketi.gdn/?p=15949Im Cache7 ژوئن 2016 ... این تحقیق با موضوع” بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی بر ارزش نام تجاری
بانک از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک ملی خراسان شمالی) ...
بررسی تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از ...
full-thesis-download.ir/.../بررسی-تاثیرعوامل-بازاریابی-اجتماعی-ب/Im Cacheاین تحقیق با موضوع” بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی بر ارزش نام تجاری
بانک از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی :شعب بانک ملی خراسان شمالی)انجام شده است.
پایان نامه بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری ...
payan20.ir/پایان-نامه-بررسی-تاثیر-عوامل-بازاریاب/Im Cache1 جولای 2016 ... بررسی تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه
مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملی خراسان شمالی) ... این تحقیق با موضوع”
بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی بر ارزش نام تجاری بانک از دیدگاه ...
بررسی تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از ...
docs.blogsky.com/1395/06/02/post-37975/Im Cache23 آگوست 2016 ... ( مطالعه موردی شعب بانک ملت خراسان شمالی شیروان), در سومین کنفرانس ملی
حسابداری و ... مشتریان در پذیرش خدمات بانکی تا حد زیادی تحت تاثیر ارزش ویژه نام
تجاری می ... بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی بر ارزش نام تجاری بانک ملی از
... نام تجاری بانک از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی :شعب بانک ملی خراسان .
مقاله بررسی تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی بر ارزش برند (بانک ملت ...
www.civilica.com/Paper-ACCFIN03-ACCFIN03_230=بررسی-تاثیرعوامل-بازاریابی-اجتماعی-بر-ارزش-برند-بانک-ملت-از-دیدگاه-مشتریان-...Im Cache
Ähnliche Seitenمقاله بررسی تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی بر ارزش برند (بانک ملت) از دیدگاه
مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملت خراسان شمالی شیروان), در سومین کنفرانس ملی
... محل انتشار: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت ... پذیرش خدمات بانکی تا حد
زیادی تحت تاثیر ارزش ویژه نام تجاری می باشد و عواملبازاریابی اجتماعی باعث
نگرش ...
مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
www.civilica.com/Papers-IBSM04=چهارمین-کنفرانس-بین-المللی-بازاریابی-خدمات-بانکی.htmlIm Cacheارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر حفظ مشتریان خدمات بانکی (فول تکست دارد) ...
ارزیابی نقش استراتژی بازاریابی رابطه مند بر سهم بازار بانک ها (مطالعه موردی: ...
رضایت مشتری نمونه موردی شعب بانک ملی مناطق شمال شهر تهران (فول تکست دارد) ...
بررسی تاثیر نام و نشان تجاری برند برعملکرد بانکداری الکترونیک (فول تکست
دارد)
بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی بر ارزش نام تجاری بانک ملی از ...
https://0f0.in/2016/.../بررسی-تاثیر-عوامل-بازاریابی-اجتماعی-ب/Im Cacheبررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی بر ارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه
مشتریان ( مطالعه موردی شعب بانک ملی خراسان شمالی). 2016-09-22 0f0 علوم انسانی.
1- بانک اطلاعات پایان نامه های دانشکده مدیریت
manage.iauctb.ac.ir/fa/thesisIm Cache
Ähnliche Seiten2, بررسی تاثیر تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در بانک کشاورزی, فروزنده ...
مشتریان مطالعه موردی : بررسی ارائه خدمات اینترنتی سرپرستی شمال بانک سپه در
شهر ... 14, بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در یادگیری سازمانی ....
60, بررسی تاثیر توانمند سازی بر عملکرد کارکنان بانک ملی ایران (اداره امور شعب ...
[DOC] مشاهده - دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد
www.aliabadiau.ac.ir/gallery/sendfile/kre20i457193-11-19.docxIm Cache
Ähnliche Seiten123, بررسی تاثیر ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش تعدیلی ...
رضایت شغلی ، مشتری گرایی و بازاریابی رابطه مند در شعب بانک ملی استان
گلستان ... 143, بررسی تاثیر تصویر ذهنی فروشگاه وتصویرذهنی قیمتی نام
تجاری .... 243, بررسی رابطه بازاریابی داخلی و مشتری گرایی( مطالعه موردی در شعب
بانک ملت ...
[XLS] دانلود فایل پیوست - سایت معاونت پژوهش و فناوری واحد-دانشگاه آزاد ...
research.buiniau.ac.ir/Files/.../2014-11-01_03.04.47_modir.xlsIm Cache
Ähnliche Seiten... بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر کسب مزیت رقابتی (مطالعه موردی کارکنان
بانک ملی .... عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان (مطالعه موردی
بانک ملی ... تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری به نام تجاری از دیدگاه
مصرف ... بررسی نقش تبلیغات بر پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه
موردی ...